Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já zase doporučuji Technické muzeum ve Vídni. I pro děti.

0 0
možnosti
Foto

Krasni medvedi! Do ZOO moc nechodim protoze mi jet zvirat zavrenych v klecich lito ... tak diky za zprostredkovani :-)

0 0
možnosti

Moc hezky popsaná cesta zoo. Jen ten poslední odstavec je poněkud smutný. Co mi to připomíná? Bylo to opravdu ve Vídni, nebo v Tróje?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Opravdu to bylo ve Vídni a byl jsem z toho celkem zklamaný. Nejspíše to bylo také tím, že dětem končil školní rok, ale opravdu na několika místech děcka až neskutečně křičely a bouchaly na sklo a nikdo jim nic neřekl. Podle mě je v Tróje víc brigádníků či ošetřovatelů, kteří v rámci možností dohlíží na pořádek.

1 0
možnosti
DT

:-) Ten lední medvěd... nádhera! Máte někde na netu album, kde by byly vaše snímky ve větším rozlišení? R^

0 0
možnosti
Foto

Ta nová expozice ledních medvědů je opravdu úžasná. Zde je odkaz na fotky http://blank87.rajce.idnes.cz/rajce_viden/

0 0
možnosti
Foto

za sebe doporučuji i pavilon s tučňáky a možností je viděti pod vodou a tropickou halu s imitací tropické bouře.... :)  v každém případě je zoo parádní....

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Milovník přírody a cestování, který především píše o zoologických zahradách a poukazuje na různé zajímavosti a novinky.

Seznam rubrik