Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím. Hezký článek. Přijměte pozvání do zlínské ZOO. Pokud budete mít zájem, máte u mě vstupenky grátis.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Zlínskou zoo mám v plánu navštívit cca za měsíc a moc se do ní těším. Pozvání si velmi vážím, ale mile rád si vstupné zaplatím, protože to považuji za minimum, jak můžu zoo podpořit. Ovšem velmi rád bych se podíval do "zákulisí" zoo popřípadě si popovídal s ošetřovatelem atd. Pro případ uvádím kontakt: cermak.mar87@gmail.com

0 0
možnosti
Foto

Chybí Ti tu panda červená a irbis :)

0 0
možnosti
Foto

R^

V Plzni jsem ještě nebyla, nejblíž mám Dvůr králové-) A moc se mi líbí ZOO v Jihlavě.

0 0
možnosti
PP

Pražská ZOO je samozřejmě nejvyhlášenější, ale já mám raději právě tu plzeňskou. 

Loni jsme v ní s rodinou hned při první návštěvě strávili, i se zastávkou na oběd, šest hodin krásnou procházkou a ani se mi tomu nechtělo věřit, že jsme tam byli tak dlouho.

0 0
možnosti
Foto

R^ Hezké fotky ... já osobně do ZOO nechodím, je mi z těch zvířat zavřených v klecích tak nějak smutno ...

0 0
možnosti
Foto

děkuji. Myslím si, že téměř všechny zoo u nás se snaží podle svých možností vytvořit pro zvířátka vhodné podmínky. A také se snaží různými projekty pomáhat i v jejich přirozeném prostředí. Bohužel pro spousty zvířátek je odchov v lidské péči jejich jedinou šancí na přežití a v minulosti tomu tak už několikrát bylo. Zrovna berberský lev, který je v Plzni už byl v přirozeném prostředí na severu Afriky vyhuben.

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Milovník přírody a cestování, který především píše o zoologických zahradách a poukazuje na různé zajímavosti a novinky.

Seznam rubrik